...
EgyptSearch Forums Post New Topic  Post A Reply
my profile | directory login | register | search | faq | forum home

  next oldest topic   next newest topic
» EgyptSearch Forums » Deshret » NEDERLAND IS EEN BESCHAVING IN ERNSTIG VERVAL

 - UBBFriend: Email this page to someone!    
Author Topic: NEDERLAND IS EEN BESCHAVING IN ERNSTIG VERVAL
Egmond Codfried
Member
Member # 15683

Icon 1 posted      Profile for Egmond Codfried   Author's Homepage     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
 -

[Poolse werkers in Nederland zijn slachtoffer van moderne slavernij]


NEDERLAND IS EEN BESCHAVING IN ERNSTIG VERVAL

De toestand van Nederland is één van economische neergang en als beschaving in verval is dit het best te observeren in hun obsessief streven naar regiemwisselingen in landen waar er geen economische crisis heerst en waar de burgers min of meer gelukkig zijn met hun eigen, gekozen regering. De hele Nederlandse wetenschap en media is erop gericht om fouten te vinden aan de andere kant van de wereld terwijl thuis in Nederland wetteloosheid de norm is.

Nederland is als een man die verdrinkt maar zich opwerpt als adviseur. Als een persoon de de ondergang nabij is maar de schijn ophoudt door zich als een soort mensenrechtenkampioen en gidsnatie opdringt. Wij worden al jaren geïnformeerd over wantoestanden op agrarische en champignon bedrijven waar Polen, Bulgaren en Roemenen onder slavernij omstandigheden werken. Ze ontvangen euro 3 per uur waar euro 8 de norm is. Men praat reeds een tijdje over 8 bedrijven die een keurmerk voeren voor slavernijvrije productie terwijl de rest van de 150 kwekers daar geen boodschap aan heeft. Het lukt de Nederlandse justitie niet om tegen bedrijven die hun werknemers uitbuiten, waar werknemers worden mishandeld en in mensonwaardige omstandigheden worden gehuisvest, te beteugelen. Er heerst ook vrouwenhandel, en een ontslagen medewerker van het Parool zou volgens het NRC een neveninkomen als bordeelhouder hebben. Welk incident (?) illustreert hoe normaal mensenhandel in sommige kringen is geworden, zoals eertijd slavernij en slavenhandel ooit een eerzaam beroep was. In en Haag krijgt een vrouwentoneelgroep gemeentesubsidie om vrouwen handel en prostitutie te promoten in een bordeel, The Mayfair.

Dit vreemde historische perspectief leidt daarom tot een onmogelijkheid om met Nederlanders een rationele dialoog te voeren. Dit merkte ik ook bij mijn blauw bloed onderzoek waar ik Nederlanders maar niet kon uitleggen dat de adel en koningen als bruin en zwart staan beschreven; zoals de krant schrijft over vermiste grijze en roodbonte katten. Dat het bedroefde baasje geen witte of zwartbonte kat wil ontvangen. En dat een mens met een zwarte huid nooit als witte beschouwd kan worden, en geen baan als nieuwslezer bij de NOS-TV zou krijgen of kandidaat voor het lijsttrekkerschap van het CDA of Groen Links zou kunnen zijn. In plaats daarvan krijg ik vijandigheid, want een Zwarte als ik mag geen onderzoek doen naar de etniciteit van de Europese adel en mag ik als allochtoon, als gast van Nederland, geen kritiek leveren op de superieure blanke.

Er zijn voortdurend economische schandalen over monopolie vorming, dat wij te duur betalen voor ons bier, of dat ondernemers niet vrij zijn in hun keuze van bier en drank merken. Dat horecaondernemers leidingwater verkopen als bronwater. Een ander kenmerk van het verval is het aantal fraude schandalen in de academische wereld, waarbij slechts de naam van één professor rondwaard die al decennia lang studies presenteert op basis van verzonnen data. Hij trad ook op als begeleider bij promoties en heeft daarmee ook onderzoeken van anderen besmet die nu pronken met een academische titel die ze niet verdienen. Met studies betaald met publiek geld aan wie niemand iets heeft. Hoge scholen delen diploma’s uit aan onwaardige studenten om meer subsidie binnen te halen. Zodat schoolbestuurders zichzelf nog royaler met gouden handdrukken kunnen laten belonen. Rechters staan terecht voor fraude in de Shiphol zaak. Het schandaal van kinderverkrachtende katholieke priesters is genoegzaam bekend. De priesterklasse zou de bewaarder van goede principes moeten zijn, maar schijnen zich structureel, met kennis van de leiding, aan kinderen vergrepen te hebben. Er was een geval van een misbruikte jongere die men liet castreren omdat hij als homoseksueel de priesters verleid zou hebben. Hij was in werkelijk bezig de zaak bij justitie aan te kaarten en stierf in een vreemd auto ongeluk. De gebruikelijke methode in Nederland voor mensen die de status quo hinderen.

De oorzaken van het verval zijn zelf deel van het systeem welke door Madame de Staël reeds werd omschreven als een tot religie verheven jachtcultus. De Europese elite jaagt en beschouwt haar eigen onderdanen en die van andere staten als prooi. Hun belastingen, want burgers zijn belastingkoeien, werden als persoonlijke inkomsten ingenomen. Protest werd hard afgestraft met in het openbaar levend villen, radbraken, vierendelen en het opensnijden van de buik waarbij de darmen nog vast aan het lijf in het vuur werden gegooid (1100-1848). Menselijk leer werd gebruikt om boeken te kaften, kleding te maken en schoenen te maken. De herinnering aan deze wreedheden en vernederingen heeft ervoor gezorgd dat het Nederlandse volk in principe geen verzet toont tegen regeringsonrecht en nooit kritiek levert op haar meerderen. Deze tonen altijd een gesloten front tegen de onderdanen. Vandaag wordt de eeuwenoude vakbeweging met een pennenstreek opgeheven en gaat de elite een nieuwe arbeidersbeweging installeren.

De zeeroof en kaapvaart begonnen meteen toen Nederland zich van Spanje had vrij gevochten en men het legitiem vond om de Spaanse schepen die volgeladen waren met goud en zilver uit de Zuid-Amerikaanse kolonies te beroven. Men treft in de Nieuwe Kerk aan de Dam in Amsterdam een groot praalgraf van Michiel de Ruyter als grote nationale zeeheld.* Hij heeft de republiek en haar elite erg rijk gemaakt. Men gebruikt natuurlijk gedachten als het koesteren van de VOC mentaliteit, dus het verslaven, bestelen en beroven van volkeren. Indonesiërs die geen specerij handel wilden drijven met de Hollanders werden simpelweg vermoord. En dat men geen slachtoffer mentaliteit moest koesteren, maar zichzelf moet identificeren met de veroveraar. Allochtonen, mensen uit derde wereld landen worden gezien als zo een overwonnen natie. Leden mogen meedoen met Nederlanders zo lang zij de status-quo erkennen. Het viel mij op dat het toenmalige Nederlandse leger de rode loper uitlegde voor Surinaamse Hindoes met speciale maaltijden en hindoe priesters om rekruten te begeleiden. Ook moslims konden in het Nederlandse leger rekenen om een prima welkom, hoewel men met bezettings- en vernietigingsoorlogen bezig was in Irak en Afghanistan.

Zo stelde ik ook vast als succesvolle theaterauteur dat de zwarte, moslim en bruine acteurs die succesvol zijn in het allochtonen theatercircuit en tv series, allemaal begonnen waren als acteurs bij politieacademies om rollenspellen te spelen voor nieuwe, witte politieagenten die blijkbaar daarmee hun angst voor zwarten en moslims moesten overwinnen. Als beloning mogen deze acteurs dan aan het echte theater, want men had zich eerst verzekerd van hun loyaliteit aan de racistische en koloniale status-quo. Je merkt het meteen als je met ze praat, want ze klinken als vijandige huisnegers.

Nederland is overgegaan op een oorlogseconomie waarbij alle subsidies aan kunst, onderwijs en gezondheidszorg tot een minimum zijn teruggebracht. Men bereidt zich voor op een oorlog tegen Iran. Ondertussen is men reeds volop bezig Syrië van binnenuit te vernietigen waarbij buitenlandse troepen de rol van volksverzet spelen, maar zich ook voordoen als regeringsleger die burgers aan de lopende band executeren. Binnenlands in Nederland heerst er dus wetteloosheid en rechtsonzekerheid: ik ben als enige kritische persoon gestraft met een reisverbod om mij ervan te weerhouden naar Suriname te reizen. Mijn post en e-mail zijn al jaren geïnfiltreerd. De advocate van Vesta BV die vroeger bij de rechtbank werkzaam was heeft voor een bevriende rechter mij op straffe van ontruiming gedwongen een verklaring te tekenen waarbij ik voor een reis van langer dan drie weken Vestia, de verhuurder, toestemming moet vragen en zij kan bezwaar maken. Dit kort geding welke mijn onmiddellijke ontruiming eiste volgde op mijn vraag hoe lang ik mag reizen als zes maanden overwinteren in Suriname verboden is. Mijn advocaat met wie ik al een jaar in e-mail contact was, vertelde dat hij mijn meest belangrijke e-mail over het uur en de datum van het kortgeding niet heeft ontvangen. Hierdoor was ik zonder juridische begeleiding en ondertekende ik iets waarvan ik de reikwijdte niet begreep, want nu spreekt men van ‘afspraken.’ De reacties van personen en instellingen die ik hierover aanschreef geven een verder beeld van de Nederlandse mentaliteit waarbij mijn afkomst leidend is in de gedachte dat ik niet vrij zou zijn te reizen zoals ik dat wil. Want men heeft een regel dat het gehuurde ook daadwerkelijk bewoond moet worden, een regel die het onrechtmatig onder verhuren moet beteugelen, maar nooit bedoeld kan zijn om een Nederlandse burger te dwingen een uitreisvisum aan te vragen. De kwestie werd ingeleid met een mysterieuze overstroming in de woning met gesloten hoofdkranen tijdens mijn laatste reis naar Suriname.

De Nederlandse zaken worden gekenmerkt door een onvermogen tot regelhandhaving en door nepotisme. Men heeft in Nederland altijd gekozen voor zelfregulatie, wat niet werkt, want een slager kan niet geacht worden zijn eigen vlees te kunnen keuren. Keer op keer zijn er schandalen zoals de Bouwfraude waarbij de hele bedrijfstak een parallelle administratie voerde en vergaderingen hield om de bouwopdrachten onderling te verdelen, waarbij het systeem van openbare aanbesteding dus een lege huls was. Het gaat wel steeds om het publieke geld. Ambtenaren die gouden wasbakken willen, die hun vrienden als managers en consultanten binnenhalen. Raden van Bestuur zien erop toe dat aftredende bestuurders met grote gouden handdrukken vertrekken. Soms ontslaat men werkers ter bezuiniging, terwijl ditzelfde bedrijf wel royale vergoedingen verleent aan aftredende bestuurders. Hoewel dit schering en inslag is werd slechts de nicht van de vorige Turkse onderminister van Justitie met veel vertoon politiek vervolgd voor haar hoge loon en extreem hoge ontslagregeling. Bekend is ook dat Nederlanders werden ontslagen om plaats te maken voor Oost-Europese werkers die tegen een slavenloon werken.

De monumentale incompetentie van de regering, een minderheidskabinet met gedoogsteun, die ons nog een maand voor de crisis verzekerde dat Nederland er goed bij stond. Men verwacht dus dat dezelfde personen die de crisis veroorzaakten deze crisis zullen oplossen en die zoeken dus hun heil vooral in ergere onderdrukking en bedreigen van buitenlandse regiems, zoals Suriname. Waar Nederland zelf in het geheim een amnestie regeling afkondigde voor de vele moordpartijen van Nederlanders op Indonesiërs rond de onafhankelijkheid van Indonesië, is zij met alle macht bezig Suriname te dwingen haar amnestie wet in te trekken. Dit heeft als doel om regiemwisseling door te drukken met alle mogelijke vormen van chaos. Waar het juist zo goed gaat met Suriname en Surinamers juist in vrije en openbare verkiezingen, en ten volle bekend met de aantijgingen tegen Bouterse; voor de huidige regering hebben gekozen. Surinamers in Nederland zijn vaak onderdeel van het indoctrinatie systeem, hun maatschappelijk succes hangt af van het nauwkeurig verbaal en in ‘wetenschap’ weergeven van de Nederlandse visie en zijn dus als huisnegers verraders en vijanden van hun eigen Surinaamse natie. Suriname zal ontdekken dat zij door haar verregaande samenwerking met Europese universiteiten een eigen vijfde colonne van interne vijanden aan het kweken is die reageert op de roep van regiemwisseling van Nederland, België en America. Mensen die hun opleiding in die landen kregen en daar carrière gemaakt hebben zijn wellicht agenten van die staten en dienen door de Surinaamse regering geweerd te worden.

Het meest verontrustende aspect van de huidige verval is de dreigende en bloeddorstige taal die men uitslaat tegen allochtonen en welke doet denken aan de maatregelen voorafgaand aan de vorige holocaust. De roep om verbieden van halal slachten, het kleding verbod, het tegengaan van dubbele nationaliteit, het weigeren van sharia rechtbanken terwijl joden wel hun eigen rechtbanken hebben, de segregatie van bruine en zwarte en moslimburgers in bepaalde stadswijken. Een krant als het Reformatorisch Dagblad heeft wekelijks een aflevering die vol staat met gruwelijke berichten van vervolgde christenen in moslimlanden met dien verstande dat ook Nederland en Europa haar eigen moslims daarom zou moeten onderdrukken. In de kranten ontbreken zwarte schrijvers omdat men hen een positie van macht en gezag ontzegt. Het is dus alsof men weer een holocaust aan het plannen is tegen een minderheidsgroep, maar ook de eigen ‘onnuttige’ mensen zal uitroeien. Bejaarden, gehandicapten, geïnstitutionaliseerde burgers en homo’s. Men heeft nu ambulante euthanasie teams die suïcidale personen die dreigen zich voor de trein te werpen te bezoeken en een drankje laten drinken. Nu deze teams in werking zijn, begint men weer te praten over medische zorg aan ouderen die te lang zou doorgaan. Eerder waren er schandalen over het niet reanimeren van bejaarden ouder dan 70 jaar. Kortom, men is al volop bezig met gedwongen euthanasie en eugenetica; veredeling van de menselijke soort want men wil ook lage IQ mensen steriliseren. Zaken die genoegzaam bekend zijn uit de nazi periode, maar gestoeld zijn op oude Europese en Amerikaanse inzichten.

Wat wij vandaag weten over de WWII is pas achteraf omdat men niet te koop liep met de intenties en de plannen, en ook veel deed om de uitvoering van de moordzuchtige plannen te verbergen. Maar ook rekende de Staat op de extreme gezagsgetrouwheid, de grote angst van de Europese burger voor zijn regering, autoriteiten en priesters. Vaststaat is dat de Europese Staten zelf de holocaust organiseerden, versnelden of afremden. Nederland was nog voor de bezetting bezig haar burgers volgens de Duitse Neurenbergse wetten te registeren als Joden, en weigerde gemengde huwelijken tussen joden en niet joden in opdracht van de Duitse buur. Holocausten is onderdeel van wat Europa onder beschaving verstaat, dus heeft het geen nut met Europeanen daarover in discussie te gaan. Hoe leg je aan een koppensnellende Dajak uit dat koppensnellen van je buurnaties erg onbehoorlijk is? Elke hoogopgeleide Europeaan is een agent van de Staat en ondersteunt of is loyaal aan haar holocaust streven tegen groepen die als een bedreiging van de Europese beschaving worden gestigmatiseerd. Partners van gemengde huwelijken konden de holocaust overleven door zich te laten steriliseren. Vele artsen werden ingezet bij deze sterilisatie. Dit speelde allemaal nog voor de bezetting en bewijst dat men in Nederland precies op de hoogte was van de plannen. Dat Nederland zelf belang stelde in de vernietiging van haar jodendom en daarom volop hulp verleende aan de bezettende vijand, nog voor de bezetting. Wie daarover nog twijfelt leze ‘De kleine Sjoa’ door Isaac Lipschits. Men leest hoe de vervolging en roof gewoon doorging bij de terugkeer van de joden die de vernietigingskampen hadden overleefd en zich daarom beslist niet welkom voelden. Men wist inmiddels dus wel wat zij hadden doorstaan, maar de discriminatie, de onderdrukking en mishandeling ging gewoon door. Zelf Lipschits werd veroordeeld voor het ontvoeren van zijn broertje die in onderduik christen was gemaakt en men wilde hem behouden om hem tot een protestantse dominee op te leiden. Men wilde op grote schaal de onderdoken Joodse kinderen niet teruggeven opdat zij tot christenen konden worden opgevoed.

De allochtonen zijn dus nu in de rol van de joden. Men heeft ze als arbeidsmigranten naar Nederland gehaald, ze werkten hard, spaarden, ze kwamen tot welstand, stuurden hun kinderen naar de universiteiten, betaalden belasting en sociale verzekeringen, kochten huizen en begonnen bedrijven die men nu van hen gaat afpakken zoals men vetgemest wild in de herfst afslacht. Allochtonen dienen daarom nu reeds het bezit in veiligheid te brengen en in arm Suriname voorzieningen te treffen voor een bestaan als vluchteling. Men zal de Europese banken niet moeten vertrouwen, en men zal merken dat aanspraken op wettelijke rechten, voorzieningen en terugvordering van tegoeden afgesneden zal zijn. Hoe men dat allemaal zal doen is mij nog volstrekt onduidelijk, maar een oorlog tegen Iran zal deze veranderingen inleiden. De Nederlanders zijn in grote aantallen, en in voldoende mate gemotiveerd om allochtonen kwaad te willen doen. Dus zal de moord op een prominente Nederlander door een allochtoon de vonk in het kruitvat vormen. Men zal dus niet moeten wachten op persoonlijk geweld, of ontslag om maatregelen te nemen om bezit en familie in veiligheid te brengen. Men zal vooral ook moeten waken voor de mensen uit eigen kring die onder het mom van hulp een verlengstuk van het moordzuchtige regiem zullen vormen. Men zal zijn geld en middelen aan hen kwijtraken, de geboekte reis zal niet plaatsvinden, het huis in Suriname zal niet bestaan, het gesmokkelde geld zal niet aankomen.

Egmond Codfried
4 juni 2012.

* http://www.nieuwekerk.nl/nl/#/nl/dnka/interieur/zeehelden.htm

Posts: 5454 | From: Holland | Registered: Aug 2008  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
malibudusul
Member
Member # 19346

Rate Member
Icon 1 posted      Profile for malibudusul     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
English Version

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.egyptsearch.com%2Fforums%2Fultimatebb.cgi%3Fubb%3Dget_topic%26f%3 D15%26t%3D007032%23000001


I'm interested in that.
Egmond, Keep us informed about what happens in the netherlands

I've heard that
they kill the old with euthanasia
And abortion.
Regardless of people's views about abortion and euthanasia
we must admit that this is
Eugenia back

Posts: 2922 | From: World Empire of the Black People | Registered: Jul 2011  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
Egmond Codfried
Member
Member # 15683

Icon 1 posted      Profile for Egmond Codfried   Author's Homepage     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
quote:
Originally posted by malibudusul:
English Version

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.egyptsearch.com%2Fforums%2Fultimatebb.cgi%3Fubb%3Dget_topic%26f%3 D15%26t%3D007032%23000001


I'm interested in that.
Egmond, Keep us informed about what happens in the netherlands

I've heard that
they kill the old with euthanasia
And abortion.
Regardless of people's views about abortion and euthanasia
we must admit that this is
Eugenia back

Brother Malibudusul,

Bless your heart, the other Blacks on this forum, the houseniggers, never go near my threads like these. They are afraid, they are ignorant rustics, afraid of the white trash policing us.

Please read Emma (1817) by Jane Austen and you will understand the history of Blacks better.

You and I see things clearly.
You see how the whites on this forum constantly deny that our kings are black people.
They would deny this even if you would shove a book with pictures up their ugly ass.
But this mental incapacity is displayed in about anything.
Holland is in crisis: so they go and bomb countries where there is no crises and people are happy with their governement.
Now they start again with my Suriname.
Even confusing the Surinamese who live here.
I need to speak out. I have travel ban.
There is slavery in Holland: Polish men and women, Catholics, whites like them. They trade in women, a theatergroup promotes prostitution is giving subsidy. As a descendent of slaves I will not keep silent.

I will start my first museum in my staircase as I was planning to do for many years.

Posts: 5454 | From: Holland | Registered: Aug 2008  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
   

Quick Reply
Message:

HTML is not enabled.
UBB Code™ is enabled.

Instant Graemlins
   


Post New Topic  Post A Reply Close Topic   Feature Topic   Move Topic   Delete Topic next oldest topic   next newest topic
 - Printer-friendly view of this topic
Hop To:


Contact Us | EgyptSearch!

(c) 2015 EgyptSearch.com

Powered by UBB.classic™ 6.7.3